dimecres, 27 de maig del 2009

El Calderi, última reserva de sòl de Mollet.

Aquest dilluns 25 de Maig l'equip de govern va voler desencallar el pla urbanístic del Barri del Calderí, el projecte rep el nom de City de Mollet. Aquest pot ser el projecte que exhaureixi l'última reserva de sòl de Mollet, si deixem de banda Gallecs.


Aquest fet és de gran importància ja que hipoteca el marge de maniobra i les oportunitats de les generacions futures, així que sense entrar en el debat del nom del projecte que denota un provincianisme o pseudo federalisme cutre, volem obrir un debat sobre l'impacte i l'oportunitat del projecte.

6 comentaris:

Adrià ha dit...

És evident que anem de mal en pitjor. Que la gent de Gallecs es vagi preparant perquè quan només quedi espai lliure a Gallecs i es necessitin serveis bàsics on aniràn??

És necessari informar a la gent i paralitzar en lo possible aquest nou pla. Prou ciment!

Anònim ha dit...

Aquest projecte portarà nous equipaments al poble, a més vosaltres pseudo indepes no teniu prou idees que les demaneu als demés.

Mollet 2011 ha dit...

Adrià, gràcies pel teu comentari i per la teva opinió.

Anònim, que el poble necessita nous equipaments és una evidència que compartim. El que manifestàvem en aquesta entrada és que un projecte concebut fa vuit anys s'hauria de replantejar d'acord amb les necessitats actuals i les d'un futur ple d'incògnites. Els principis d'una entitat com el Consorci de la Zona Franca tenen uns objectius únicament de benefici econòmic i és obligació dels administradors públics conjugar-ho amb beneficis per tots. En quant al qualificatiu "pseudo indepes" que utilitzes per referir-te als impulsors d'aquesta eina de debat d'idees no hi entrarem ja forma part de, només, la teva opinió, que és lliure. El que si volem dir-te és que debatre i escoltar amb atenció que diuen els demés no vol dir no tenir idees.

Criteri ha dit...

Equipaments? quins? Informeu, sisplau, jo em pensava que era zona de pisos.
Oriol, parlant de campanes, vius a la vora el campanar?

Anònim ha dit...

Hola Criteri.

Treballo ben a prop de les campanes. Visc una mica més lluny. Però m'agrada que el rellotge del campanar funcioni. Em sento millor.

Fins aviat.

Oriol

Criteri ha dit...

Ah, "bueno". Em pensava que et referies que gaudies escoltant 28 campanaços a cau d'orella mentre intentaves agafar el son, com em passava abans a mi, i a molts. Ara visc més lluny i només m'aixafen les migdiades al pati :)

En això de les campanes heu de pensar que segons quan i quant, molesten. A mi m'agraden però no quan dormo o vull dormir. Això sí, almenys que vagin a l'hora:)