divendres, 22 de maig del 2009

Eleccions i economia

Estem davant d’una nova convocatòria electoral, i es preveu una alta abstenció, quines poden ser les raons? El meu parer és que després d'un llarg període de "prosperitat econòmica", tot i la situació del nostre sistema econòmic, la ciutadania no té la sensació de que el seu vot sigui decisiu ni per propulsar ni per aturar cap canvi substancial.
Tothom augura un canvi de paradigma econòmic, però com en totes les crisis de la història el desenllaç no el coneix ningú, potser la novetat de la època en que estem vivint és que la societat ha aprés que aferrar-se a un sistema polític/econòmic de forma dogmàtica és un error, moltes vegades amb conseqüències desastroses.
Que en penseu de tot plegat?


Roger Vilaret

1 comentari:

didac ha dit...

Últimament veiem com la situació econòmica no s'aguanta per enlloc i tots els economistes del món parlant d'un final de cicle i que hem de començar a replantejar el capitalisme dels últims anys, però algú a notat que es produeixin canvis reals??? jo no. És evident que la situació es molt dolenta i pel que jo penso anirà a pitjor, però algu fa algo per canviar-ho. Evidentment no. Jo no tinc la resposta però no creieu que ens dirigim cap a un forat negre??